Friday, February 18, 2011

:: Unknown ::

aku sebenarnya nak post ada satu lirik lagu ni.. lagu ni aku jumpa kat youtube..

surprisenya lagu ni dinyanyikan oleh Zulhuzaimy.. surprisenya jgk, boleh tahan jgk suara si zul ni..

dulu aku ada tgk satu drama zul brlakon.. dlm drama tu dia ada menyanyi.. jadinya mmg btl la itu suara dia sbb blh tahan sedap..

dan skang ni aku 'ter'admire plak kt Zulhuzaimy ni.. haha.. layan je la ye..


:title:unknown:
angin malam sampaikan salamku
moga dirinya tahu
terang bulan ku lihat wajahmu
bintang-bintang pun senyum
hati senang di sisimu sayang
kini kembali padamu
bibir senyum dukaku pun hilang
moga kekal selalu
dingin malam menusuk di kalbu
terasa hangat sentuhmu
pohon-pohon pun tunduk setuju
bagai mimpi fantasiku
lembut manja ku belai patungku
terukir senyuman indah
tiap malam ku menghitung waktu
bila kan ku bersamamu
lagu ini ku tulis untukmu
melodi dari sang bayu
buih-buih mengukir namamu
bunga.. i luv u..


aku try nk attach video kt sini tp xdpt plak..
xcukup pro la nk attach.. mcm mana ntah..
follow je la link ni kalo nk tgk si zulhuzaimy ni nyanyi..

1 comment:

  1. serius best kn lagu nie..i pn minat gler bila zul nyanyi..btw,thnx bg lirik nie :)

    ReplyDelete

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...