Thursday, March 31, 2011

:: Lagu2 ::

DI SAAT AKU MENCINTAIMU AKU TAK BERDAYA
TANPAMU GELISAH LANGKAHKU
DALAM DIAMKU MELAKAR RINDU

KETIKA CINTA RAPUH
KU TETAP MENANTI MELAWAN KESEPIAN
TIADA DUKA YANG ABADI
TAKDIR MAHA MELIHAT BILA WAKTU TELAH BERAKHIR


siang tadi aku post bait2 ayat di atas ni kat facebook.. haha.. ada kawan aku tegur jiwang karat lah.. perghh.. haha.. padahal tu semua tajuk lagu yang skang ni selalu aku dengar..


senarainya di bawah ni ye.. kot2 la terasa nak cari dan dengar lagu2 indah ni..

di saat aku mencintaimu - dadali
aku tak berdaya - indah dewi pertiwi
tanpamu - siti nurhaliza & kris dayanti
gelisah - nora
langkahku - rifhan
dalam diamku - siti nurhaliza & kris dayanti
melakar rindu - julfekar
ketika cinta - siti nurhaliza
rapuh - opick
ku tetap menanti - nikita willy
melawan kesepian - siti nurhaliza
tiada duka yang abadi - opick
takdir - opick & melly
maha melihat - opick & amanda
bila waktu telah berakhir - opick


korang try la dengar lagu2 ni.. pada aku lagu2 ni memang best.. hari2 dengar pun tak jemu.. hehe.. ok.. selamat mencari dan selamat menghayati lagu2 indah ni..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...