Wednesday, December 19, 2012

:: ASAH LENSA ::

Jarang sangat aku dapat asah lensa 'baby' aku tu.. Aku ni pun bukanlah pro.. Nak kata amatur pun tak kot.. Hahaha.. Tak masuk pun apa2 kursus.. Belajar sendiri.. Adjust sendiri.. Aksesori tambahan pun takde.. Huhuhu.. Basic equipment je hokey.. 

Aku snap gambar2 kat bawah ni kat rumah makcik aku kat Felda Bukit Waha guna 'baby' aku yang satu tu la.. Lepas tu part yang paling aku suka.. Hahaha.. Edit gambar2 tu.. Bukan pakai Photoshop ok.. Sebab aku tak reti & takde pun Photoshop tu.. Aku edit kat phone je.. 

Application kegemaran aku haruslah "Pixlr-O-Matic".. Tapi sekarang ada application baru "Pixlr Express".. Dua2 application tu datangnya dari developer yang sama.. "Pixlr Express" ni macam updated version untuk "Pixlr-O-Matic".. Tak kisah lah.. Yang penting.. I likeee!!










No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...