Tuesday, April 16, 2013

:: DUNIA KECIL ::

Hahaha.. Sekarang ni aku tengah kemaruk edit gambar guna app baru.. Tiny Planet FX.. Download kat Google Play je la.. Aku main belasah je.. Edit dari gambar2 yg aku amik guna handphone dan ada jugak gambar2 yg dari dslr.. 

Katanya ada teknik2 khas.. Hahaha.. Ada aku kesah? Hahaha.. Belasah je la kan.. 

Tapi aku ada jugak follow teknik2 yg senang nak follow.. Contohnya kena amik gambar guna panorama.. Ada yg jadi, ada jugak la yg macam xjadi.. Hahaha.. Layankan je lah ye..

Ni contoh2 yg aku amik kat internet.. Google je 'Tiny Planet Android'.. Keluarlah gambar planet2 baru yg comel2.. Hehehe..





Yg bawah ni pulak antara gambar2 yg aku edit sendiri.. Dan gambar2 ni semua ada aku upload dalam Instagram @fazzazra... Hehehe.. *iklan*

Ao Nang, Krabi

Poda Island, Krabi

Marina Bay Sands, Singapore

Bamboo Island, Krabi


No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...