Saturday, March 28, 2009

LAMANYA...

lamenye aku xpost kt blog ni.. 2 minggu ni tersangat la busy hidup aku sampai xsempat nk update blog ni.. minggu depan pn still lg ade byk keje nk kena settle.. rabu next week ade presentation proposal FYP.. seram sejuk rase bile fikir pasal presentation tu.. ade 2 minggu lagi sebelum study week.. dlm 2 minggu tu memang byk keje.. test lagi.. assigment yg belambak.. aduss.. ni pn aku curi2 mase update jap blog ni..

banyak gak benda yg terjadi sepanjang aku xsempat mengupdate blog ni.. aku dh dapat reply dari syarikat yg aku apply utk buat practical training.. alhamdulillah aku dapat tempat dh.. kat pasir gudang dekat ngan umah aku.. boleh la aku gi keje ngan ayah.. hehe..


ha.. ade satu lagi cite.. tadi aku ngan housemate2 aku bergelap menandakan kitorg VOTE EARTH.. kt shah alam ni mcm xde respond sgt la.. ade jgk rumah yg bergelap.. ok la tu.. janji aku ngan bdk2 umah aku jalankan tanggungjawab utk SELAMATKAN BUMI KITA DARI PEMANASAN GLOBAL.. hehe.. housemate aku kate.. aku ni duta EARTH HOUR.. hehe.. sekali sekala ape salahnye..

oklah.. aku nk sambung buat keje yg tergendala ni.. kalo sempat aku akan update lagi blog ni..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...