Monday, March 2, 2009

BENGANGNYERR...

ishh.. aku tengah bengang giler ni sebab xleh tengok DARI MATA ARISA.. huhu.. setelah sekian lama aku tunggu cite tu sebab sebelum ni rtm stopkan siaran cite tu.. semalam aku ade check kat web rtm.. aku tengok intisari rancangan kat web tu.. hari ni pun aku ade beli metro yg mengesahkan ape yg aku tengok kt web semalam.. ade la cite DARI MATA ARISA tu.. tapi yg aku tersangat la bengangnye cite tu tayang balik hari isnin, selasa, rabu n khamis.. siang2 hari pukul 11.30pg.. arghhh.. bile masenye aku boleh tengok cite tu.. dah tentu2 aku xleh tengok coz ade kelas.. aku memang tengah bengang tahap cipan dah ni.. heee.....

p/s: warna merah ni menandakan aku ni tersangat la nk marahnye..........

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...