Saturday, February 28, 2009

CONGRATS BESTFRIEND...

semalam sorang kawan baik aku dah selamat menjadi isteri orang.. aku ngan dira ni dah lame kawan sejak dari darjah satu lg.. sedih gak la sorg kawan baik aku dh kawin.. tambah sedih lagi sebab geng2 aku mase sekolah dulu ade yg xdatang(nk wat camne diorg ade hal yg xdpt dielakkan).. AKU HARAP SANGAT MASE KENDURI NNT KITORG BLH KUMPUL RAMAI2.. INSYAALLAH.. sebab pas ni mesti dh susah nak jumpe macam biasa.. huhu(layan perasaan jap)..

DIRA, SELAMAT PENGANTIN BARU.. aku doakan semoga berkekalan hingga akhir hayat.. jaga diri sebab ko skang dh jadi isteri org.. cover sikit.. hehe..


minggu depan majlis kenduri plak.. semalam dira nikah kat masjid saidina hamzah yg dekat2 ngan umah dia tu.. semalam ade gak la aksi2 sedih.. ye la.. dira tu memang rapat giler ngan mak ayah dia n adik beradik dia.. aku yg tengok ni pun sebak gak la.. aku faham perasaan diorg tu.. aku pun pernah rase dulu mase kakak aku kawin.. sedih beb.. sedih giler.. dah le aku ni adik beradik 2 orang je.. huhu(teringat plak)..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...