Thursday, February 12, 2009

KAMIKAZE..

alkisahnye untuk hari ni.. petang tadi aku ade test.. tapi xleh jawab pun coz memang aku xstudy sangat.. haha.. padan muke.. macam mane la nak study kalo hati dah ade kat umah.. dok teringat kat khalish smpai mimpi2.. redha je la.. asalkan aku xtinggal kosong.. lain aku spot soklan lain plak yg keluar.. memang ternganga sekejap aku tadi.. hehehe..

biarkan cite yang xberape nak sedih tu berlalu.. hmm..

esok aku nak balik coz kat umah ade kenduri khalish.. esok pas kelas aku dengan semangat KAMIKAZE akan pegi ke puduraya untuk balik.. itupun tanpa tiket.. redah je la.. aku xsempat nak gi beli tiket.. insyaAllah ade.. kalo xde camno??.. huhuhu.. ahh.. ade aku kesah.. yang penting aku pegi je pudu pastu cari tiket.. CHAYOK2!!..

ayunie.. khalish.. mak ngah coming!!.. hahaha.. abis la korang..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...