Tuesday, February 17, 2009

WALIMATUL URUS..

tengahari tadi aku telah mendapat satu jemputan perkahwinan kawan baik aku pada 7/3.. hehe.. aku dah tau dah.. cuma dia baru bagi kad kat aku.. dia nikah 27hb ni.. sepatutnye n sebolehnye aku nak pegi.. dia kate ade pertukaran.. dia nikah malam 27hb ni.. sebelum ni dia nak nikah petang tapi xjadi la.. tapi memang bagus sgt pertukaran tu.. dia macam tau2 je aku tetibe ade modul jumaat tu nanti.. alhamdulillah.. boleh jugak aku gi tengok dia nikah nanti..

kenduri dia plak 7/3.. part ni la sangat2 menguji aku.. 7 hb tu aku ade test.. bese test aku start kul 8 pagi.. kul 10 - 12 aku ade talk plak.. maknenye lepas je talk tu aku kena terus gerak gi kenduri dia.. mintak2 la aku sempat.. aku akan angkut sume housemate2 aku.. hehe.. senang sikit..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...