Tuesday, May 5, 2009

ALHAMDULILLAH...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com:woooh:

alhamdulillah.. akhirnya settle gak paper final aku untuk sem ni.. tapi xtau la camne performance aku.. rasa mcm xbrp nak perform.. hmm .. tggu je la result nanti.. aku dah berusaha n skang tawakal je.. aku harap sume akan ok.. insyaAllah..


aku balik pasir gudang jumaat ni.. tapi sebelum tu kena settlekn byk benda lagi.. esok nak gi buat akaun maybank utk elaun praktikal.. alhamdulillah praktikal nnt dpt elaun.. blh gak aku tanggung makan minum.. hehe.. ceh.. padahal dok umah sendiri.. ari khamis plak kena gi amik green card kat ir basir.. pastu gi amik buku log skali.. aku ingat nak amik td tp xsempat plak.. haha.. bajet nak kuar awal paper td tp malas plak..


baru sekejap ni aku check facebook.. ramai plak kawan2 lame yg dok comment kat gambo mase darjah 6 dolu2.. haha.. lawak r diorg ni.. aku yg ikut baca ni pun mengekek gelak sorang2.. klakar gak kalo tgk gambo2 lame ni.. mengimbas kenangan zaman kanak2 dulu.. zaman berhingus dulu.. haha.. memang best r zaman tu.. aku xkan lupa kat budak2 6 BIRU SRK PADANG TEMBAK 1.. korang memang best n kenangan masa tu aku rase yg paling xleh lupa.. tetiba rase syahdu plak.. hehe..

:puppyeyes:::(

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...