Thursday, May 7, 2009

KAU SAYANGKU vs DARI MATA ARISA...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

yahoo!!.. dari mata arisa dah abis.. happy ending story.. same macam dalam novel.. cuma citer yg kat tv ade tambahan gak la sikit2.. nasib baik part yg paling aku tunggu masih ada sama macam dlm novel.. part yg last skali.. masa arisa blasah akif sebab tido satu katil ngan dia.. blogger-emoticon.blogspot.comhaha.. sian kat akif.. sengal betul la arisa tu.. blh plak lupa dah kawin.. hehe.. tapi part tu sweet sgt..

:woooh::inlove::blush:

nana cakap pas ni xtau dah nak tengok citer apa plak.. rindu la kat arisa ngan akif pas ni.. kat amal ngan eddy pn rindu jugak.. haha.. itulah kejutan yg penulis novel tu cakap.. bikash nur idris ade bg tau yg dalam tv dia nak satukan A ngan B.. amal ngan eddy rupanya.. maknanye tekaan aku betul la.. hehe.. sweet gak gandingan diorg tu.. rindu jgk nnt dgn keletah lily.. memang jadi la si zarynn tu.. aku memang suka kalo dia berlakon lawak2 camtu.. sesuwei sgt.. pelik je rasa kalo dia berlakon serius.. macam dlm citer yusuff.. macam xberseri je.. hehe..


"KAU SAYANGKU" vs "DARI MATA ARISA".. hmm.. aku rase dua2 ada kelebihan tersendiri.. terjemahan penulis novel dan penulis skrip drama mungkin berbeza.. ape2 pun.. dua2 memang best.. masuk ngan jiwa aku.. haha..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...