Thursday, July 23, 2009

CASTING... CASTING...

kat sini aku bukan nak cite pasal casting filem @ drama ye.. aku nak cite aku CASTING CONCRETE.. semalam aku start cast concrete.. bancuh concrete partner aku dulu.. banyak gak seh.. dah la kitorang pakai mold size 150x150.. so bila bancuh kena banyak le.. mandi peluh jugak la bila bancuh tu..
blogger-emoticon.blogspot.com:sigh:


sambil2 tu boleh gak la praktis wat kuih raya bile bancuh concrete tu kan.. hehe.. hari rabu ngan khamis mmg seharian kat lab.. sume bdk kelas aku bancuh concrete.. memang meriah la lab tu.. hehe.. boleh la mengeratkan
silaturrahim.. haha.. erat la sangat kan..
blogger-emoticon.blogspot.com


dalam penat2 aku wat lab.. ada gak keje lain yg menanti.. IDP.. banyak keje gak utk idp ni.. minggu depan en amiruddin kata dah boleh start calculate design manually.. fuhh.. cabaran2 utk sem ni yg harus aku tempuhi.. hehe.. kuatkan semangat faz.. u can do it.. yey.. hehe..
blogger-emoticon.blogspot.com


disebalik kesibukan aku ni.. ada gak masalah2 lain yg dtg.. my family problem.. aku pn xtau la kenapa sesama manusia yg seagama ni punya sifat xpuas hati n selalu nak berdendam.. ayah aku selalu pesan jangan difikirkan sangat 'benda2' yg blh memudaratkan kita walaupun kita tau 'benda2' tu ada disekeliling kita.. banyakkan berdoa agar 'benda2' tu xkacau family kita dan kita sentiasa dilindungi olehNya.. amin.. aku harap 'benda2' yg xsepatutnya berada dilingkungan family aku dapat 'dihapuskan' dgn bantuan org yg sepatutnya dan tentunya Allah yg Maha Berkuasa.. InsyaAllah semuanya akan pulih seperti biasa.. aku doakan family aku kuat dan tabah menghadapi 'benda2' tu dan moga kita sentiasa dilindungi olehNya.. I LUV MY FAMILY VERY MUCH.. MY AYAH, MY MAMA, MY SIS OLYNN, BRO IN LAW, MY LOVELY AYUNIE AND MY SWEET KHALISH.. SEMOGA KITA SEKELUARGA KUAT MENGHADAPI SEMUA DUGAAN BERSAMA..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...