Sunday, July 5, 2009

SUKA DUKA PRAKTIKAL...

blogger-emoticon.blogspot.com whazzup2!!.. hehe.. skang ni aku dah selamat berada kat shah alam.. semalam aku baru sampai.. hmm.. penat gak.. ingatkan malam tadi nak update blog ni tapi xlarat la.. pastu malam tadi pun otak beku skt.. xde idea nak tulis pe.. hari ni fresh skt.. ada gak idea dtg.. hehe..


sebenarnya banyak benda jadi sepanjang cuti ni.. first tentu2 lah praktikal aku.. ada benda yg paling gembira dan paling sedih berlaku sepanjang 2 bulan ni.. paling gembira aku dapat experience baru sepanjang praktikal.. dapat kenal kawan baru.. hmm..


dan ade gak berita sedih yg aku terima.. makcik yg aku sayangi kembali ke rahmatullah pada 4/6/2009.. aku memang rapat ngan makcik aku tu.. kalo balik kampung mesti dok kat umah arwah sebab rumah nenek aku belah mama memang dah xde.. aku dapat berita tu masa kat ofis.. ayah aku telefon dari site n suruh aku isi borang outgoing sebab nak balik awal.. masa tu aku memang blur sekejap.. aku terkejut n tergamam.. xtau nak react camne waktu tu.. berita tu sangatlah mengejutkan aku.. dlm kul 3 lbh aku balik ngan ayah.. sampai umah amik mama, mandi, kemas skt2, pastu kitorg terus gerak.. huhu.. sedih plak bila ingat balik.. hmm.. sama2lah kita sedekahkan al-fatihah agar rohnya dicucuri rahmat.. insyaAllah..
:puppyeyes:::(


k lah.. tu la cerita sedih yg aku xsempat nak kongsi kat blog ni masa cuti ari tu.. skang ni aku dah boleh terima yg makcik aku tu dah xde.. huhu.. kadang2 tu memang teringat kat arwah.. tapi bila teringat tu aku cepat2 sedekahkan al-fatihah.. tu la yg mama aku selalu pesan.. tu je la yg boleh kita yg masih hidup ni buat.. tu je la yg aku nak cite buat masa ni.. lepas ni mungkin banyak lagi benda nak cite sebab aku pun dah nak start kelas dan bermulalah hari2 yg sibuk utk aku.. hehe..


k lah..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...