Sunday, October 25, 2009

:: MENGHITUNG HARI ::

beberapa hari lagi bermulalah paper final aku.. huhu.. sume perasaan ade skang ni.. nervous, cuak, xsabar, happy n sume perasaan bercampur.. aku pn xtau nape.. maybe sebab ni last sem aku.. cuak gak kalo ade paper sangkut.. ish.. mintak simpang la.. nauzubillah.. kalo blh aku xnak la kan.. hmm.. study selagi mampu.. chayok fazida.. aku nak wish utk member2, housemate, classmate concrete n sape2 yg akan jawab final exam.. i wish u all the best n gud luck..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


dikesempatan ni jugak aku nak ucapkan tahniah buat member2 aku yg akan konvo 27/10/2009.. HAPPY GRADUATION's DAY FRENS!!.. kepada sesape yg dh keje alhamdulillah n pada yg belum ada rezeki tu byk2 brsabar n teruskan usaha mencari keje yg sesuai.. insyaAllah.. setiap orang ada rezeki masing2 kat luar tu.. don't worry n gud luck..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com



No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...