Monday, October 5, 2009

: : SYAWAL 1430 : :

aduhai.. xsempat aku nk update blog ni.. sibuk ngan fyp + idp + assignment + ntah ape2 lagi.. tapi di kesempatan yg ade ni aku nak update sekejap.. aku nak tunjuk gambar2 masa raya ari tu.. tahun ni sume ahli keluarga aku ada.. kakak aku cuti raya selama seminggu.. hehe.. best raya tahun ni.. tahun depan xtau la camne..


di sebabkan suma ahli dah ade kitorang pn gi la amik gambar kat studio.. saje la.. bukan senang nak amik gambar satu family ni in proper way.. ade gak cite klakar yg jadi time amik gambar tu.. anak sedara aku, ayunie telah membuat lawak.. hehe.. mula2 masa amik gambar sume org dia ok lagi.. time amik ngan atuk n nenek pn ok lagi.. kena time nk amik ngan ibu n babah dia, boleh plak dia tunjuk 'peace' siap senget2 kepala lagi.. kitorang pn ape lagi.. terus jerit kat dia.. ayunie pn trkejut terus xnk amik gambar.. hehe..


korang tengok la gambar2 raye aku ni..






No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...