Wednesday, September 16, 2009

SELAMAT HARI RAYA...

akhirnya setelah sebulan berpuasa kita bakal menyambut hari raya aidilfitri.. hari ni aku dah start bercuti.. hehe.. awal giler.. bese la kan.. hari rabu ngan khamis aku memang xde kelas.. kelas khamis malam pn dh cancel.. kelas jumaat pun dah cancel.. so bolehla balik awal.. tapi aku xbalik umah pun.. petang ni kakak aku dtg amik.. esok ayah aku datang kl.. jumaat kitorang plan nak gi shopping.. aku xtau la ramai orang ke x.. tapi kat kl tu tau la.. nak dekat raya tu same ramai je orang.. aku pun xbeli ape2 lagi.. setakat tempah baju sepasang je.. hari sabtu baru kitorang gerak balik kampung ayah kat semerah, batu pahat..


KAT SINI AKU NAK UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.. HALALKAN MAKAN MINUM DAN MANE2 YG TERLEBIH DAN TERKURANG.. SEMOGA KORANG HAPPY DI HARI RAYA NI.. SEMOGA SEMUA SELAMAT.. INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...