Thursday, September 3, 2009

WADI UNUNG @ YOUTUBE...

hari ni aku telah melayan cite WADI UNUNG kat youtube.. thanks to hazel2k sebab upload cite yg sangat menyentuh perasaan.. cite ni tengah tayang kat astro prima.. almaklumlah.. umah aku ni mana ade astro so, layan je la kat youtube..


cite ni tentang 2 org sahabat yg berkawan dari kecik lagi, azrin dan fatihah (lakonan eja n intan azura).. mase kecik2 diorg selalu lepak kat pondok.. tapi pondok yg diorg buat selalu tumbang bile hujan lebat.. sian kat diorg.. bile dah besar skt diorg besarkan pondok tu.. cantik view yg produksi cite ni dpt.. sgt cantik.. diorg pun namakan pondok tu wadi unung.. suka duka diorg bersama diorg kongsi kat wadi unung ni.. bile besar fatihah belaja kat australia dan azrin smbg blaja kat sini je.. tu la serba sedikit sinopsis cite wadi unung ni..


setakat skang ni aku baru tengok sampai episod 7.. awal2 cite ni memang sedih giler.. aku ni kalo tengok cite sedih sorg2 memang mengalir gak la air mata ni.. hehe.. tapi serius aku cakap cite ni best setakat yg aku tengok ni la .. no wonder sebab pengarah cite ni adalah raja ahmad alauddin.. pada pendapat aku tentang drama melayu ni kalau raja ahmad alauddin jadi pengarah, insyaAllah cite tu best.. tu pendapat aku la.. aku syorkan kepada peminat2 drama melayu, korang tengok la cite ni.. rugi kalo xtengok..


yg buat aku sedih sgt tengok cite ni adalah sebab kasih sayang yg kuat diantara 2 org sahabat.. walaupun mase kecik2 diorg suke bergaduh tapi org kate tu kira 'gaduh2 sayang'.. tengok cite tu td buat aku teringat kat sahabat2 aku.. aku rindu giler kat korang.. walaupun ade antara diorg yg ade depan mata aku tapi bile tengok cite wadi unung, aku still rasa rindu.. aku jugak rasa cam nak cakap kat diorg yg aku sayang sangat2 kat korang.. walaupun kat mana dan ape jgk yg korang buat skang aku akan sentiasa doakan kesejahteraan korang.. aku harap hubungan kita yg dah lama terjalin ni akan kekal sampai bila2.. xkira la masa tu kita dah ada cucu ke ade cicit ke kan.. AKU SAYANG KORANG SANGAT2..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...