Saturday, November 15, 2008

..bUAh Hat! aKu..


ni lah anak sedare kesayangan aku.. buat mase ni dia sorg je la yg jd buah hati aku.. buah hati mama ngan ayah aku jgk.. nama penuh dia PUTERI NURZULAIKHA AYUNIE BT. MOHAMED SHUKRI.. umur dia di saat aku menulis ni setahun 8 bln.. mule2 dulu panggil adik je kt ayunie ni.. skang ni kena dh panggil kakak coz ayunie nk dpt adik bln 1 thn dpn.. insyaallah.. smg ibu ayunie yakni kakak aku selamat lah melahirkan bayi yg sihat.. minah ni sgt lah dimanjakn oleh atuk dan mama (panggilan ayunie kpd mak aku.. huhu.. xleh terime jd nenek ke cik nap.. haha.. kate mak aku nk lg mesra.. cehh..) dh besar skt ni byk tul kerenah dia.. mak ai.. kdg2 kena gak lepuk ngan aku.. geramm.. tapi.. walaupn kena lepuk dia still buah hati aku.. rindu plak kt ayunie.. xpe2.. jap gi aku nk gi jumpe dia.. haha.. gi lepak jap kt umah kakak aku kt bukit beruntung coz mama aku dtg.. ayunie!! mak ngah coming.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...