Friday, November 14, 2008

my first time here..

assalamualaikum n slm sejahtera.. wah.. formalnye.. rase brdebor plak nk wat blog ni.. saje nk mengetest diri sendiri.. bile bace blog2 org lain mcm best.. try la plak wat blog sendiri.. hmm.. aku ni bukanlah penulis yg bagus kot.. tapi kalau setakat nk brkongsi cerita n pengalaman.. belasah je la.. maybe blh puaskan diri sendiri.. maybe blh jadi hobi baru.. haha.. ari ni aku baru abis final exam.. sbb tu la blh melayan buat blog ni.. buat blog ni mesti kena slalu update.. aku ni bknnye jenis blh mengadap sesuatu lebih2.. cepat bosan.. tapi aku try la mengupdate blog ni.. insyaallah.. moge2 kerajinan aku dan keluangan mase sentiasa ade di sisi aku.. semoga korg seronok la melayan blog org yg baru nk blaja berblog.. haha.. layannnnn..........

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...