Friday, November 14, 2008

Janji Suci - Yovie & Nuno

aku tgk youtube cite psl ashraf ngan bunga.. tetibe plak terdgr lagu latar video tu.. puas la aku cari lagu ape.. finally aku jumpe gak.. try r cari n dgr lagu ni.. mcm best..

Dengarkanlah wanita pujaanku
Malam ini akan ku sampaikan
Hasrat suci kepadamu dewiku
Dengarkanlah kesungguhan ini
Aku ingin mempersuntingmu
‘tuk yang pertama dan terakhir

(Korus)
Jangan kau tolak dan buatku hancur
Ku takkan mengulang ‘tuk meminta
Satu keyakinan hatiku ini
Akulah yang terbaik untukmu

Dengarkanlah wanita impianku
Malam ini akan ku sampaikan Janji suci satu untuk selamanya
Dengarkanlah kesungguhan ini

Aku ingin mempersuntingmu
‘tuk yang pertama dan terakhir

(Ulang Korus) (3x)

Akulah yang terbaik untukmu
ooo..ooo..ooo..ooo

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...