Wednesday, January 21, 2009

hari rabu punya cerita..

alamak.. mane sume org ni.. ish.. bosan btl la dok sorg2 ni.. ari ni aku xde kelas.. tp pagi tadi gi jumpe Dr. Sulaiman utk dapatkn tajuk fyp.. appointment ngan Dr. kul 10 tapi Dr. gi amanat VC kt DSB.. tggu punya tggu kul 11 lbh baru aku dpt jumpe Dr.. nasib baik sume pasal tajuk fyp dh setel.. registration form pn aku dh anta kt Ir. Maznah.. pasni kena la plak cari literature review.. pas cuti midterm Dr. nk tgk.. byknye keje... aduss..

tadi mase aku tgh tggu Dr. Sulaiman, aku pn call kakak aku.. saje tanya khabar coz mak aku kate dia dh sakit2.. ari isnin ari tu aku dh call.. mase tu dia mc so aku ingt dia dh nk bersalin.. tapi belum lagi.. ni dh 3 hari dia mc.. kalo ikut dia punye due 28hb ni.. aku harap kakak aku selamat la bersalin.. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...