Thursday, January 15, 2009

busy..

dh dekat 2 minggu aku x update blog ni.. byk btl nk kena buat.. awal2 sem dh beratur benda nk kena buat.. sem ni start wat final year project.. sem ni gak kena settlekn hal2 berkaitan practical training.. fuhh.. aku ingt awal2 sem ni blh gak chill2 skt..
tp xde mknenye.. pas ni xtau la bile lg blh update blog ni.. hope aku blh la catch up.. ok.. chayok2 utk diri sendiri.. hmm.. tetiba bile tgk planner aku yg dh hampir penuh utk sem ni.. pening plak kepala aku ni.. mggu dpn cuti midterm seminggu.. naik je cuti dh start test.. pastu tiap2 mggu ade technical talk engineers in society.. dh le bln 2 n 3 aku ade byk program peribadi.. mane mak aku nk wat kenduri.. td aku call ckp xleh blk, mak aku dh bising2.. kwn baik aku nk kawin lagi.. pening2.. sume plan aku dh clash.. terpaksa la aku deal n plan lain.. aku harap aku blh attend majlis kawin kwn baik aku tu n kenduri utk kakak n bakal anak buah aku.. SEMOGA SEGALA PERANCANGAN AKU BERJALAN LANCAR HENDAKNYE.. INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...