Friday, January 23, 2009

arghh... pening2..

pagi td aku ade test 526.. semalam mase tgh study mak aku call.. dia kate dia otw nk gi umah makcik aku kat kota tinggi.. makcik aku wat kenduri sepupu aku dh 7 bln mengandung..

semalam mak aku ckp dia nk wat kenduri potong jambul anak kakak aku 14/2.. huhu.. aku dh ckp kt dia ari tu yg jadual aku utk bln 2 ngan 3 dh full.. every week aku ade talk.. aku dh suruh dia wat je biarpn aku xbalik.. aku dh pening dh ni.. dia nk gak aku balik.. dia ckp xlengkap la kalo aku x balik.. aku dh serba salah giler dh ni..

arghhh..... macam mane ni??.. kalo talk tu xde markah aku xkisah sgt.. dh la paper tu xde final so mmg kena attend talk utk dpt markah..

cite pasal kawan aku lain plak.. ari tu aku ade jumpe kawan aku yg nk kawin tu.. dia dh ckp awal2 kt aku, aku kena datang majlis dia.. ni satu lagi.. aku serba salah sgt2.. aku mmg nk gi.. kalo blh aku nk tido umah dia n tolong wat ape2 yg patut.. dia tu kwn aku dari sekolah rendah lagi.. sayang beb kalo xgi kenduri kawin dia..

kalau lah aku boleh jadi cam naruto kn best.. dlm satu mase ade kt byk tempat yg brlainan.. boleh lah aku puaskan hati org2 yg aku sayang..

tapi.. tapi.. tapi.. sume tu tersangatlah mustahil utk berlaku.. selagi sume kenduri2 ni xsettle n sume talk2 aku yg byk tu.. selagi tu la akan dihantui perasaan serba salah.. huhu.. sedihnye.. aku nk pegi sume tempat tu.. aku akan adjust balik schedule aku.. kalo aku blh lari2 skt.. alhamdulillah dh.. sape2 yg bace cite aku ni walaupn cite ni xla serius sgt.. korang doa2 la utk aku ye..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...