Friday, April 24, 2009

BEREHAT SEBENTAR...

pagi tadi baru abis paper yg kedua.. fuhh.. ade 3 paper lagi menanti.. ni pun aku amik kesempatan rilek2 jap sebelum sambung perjuangan malam nnt.. hmm.. nothing much to say.. musim2 exam ni mmg xde aktiviti lain selain study, study dan study.. k lah.. kalo sempat nnt aku update lagi blog ni..


oh ye.. meh la aku tunjuk kat korang sume gmbar baru khalish.. minggu lepas ari jumaat aku lepak umah kakak aku.. xlame pun.. sabtu petang dh balik.. coz isnin ari tu aku start paper..


khalish ni dah pandai ajak org bersembang.. suke sgt kalo org bersembang ngan dia.. mengekek2 dia ketawa.. pastu bersembang blk ngan kite..






No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...