Thursday, April 9, 2009

DMA LAGI..

hari ni xde benda penting sgt yg aku nk cite kat sini.. cume rase happy sangat2 sebab lately ni selalu boleh tengok DARI MATA ARISA..
blogger-emoticon.blogspot.com


sebabnye kelas aku byk yg dh xde.. almaklumlah hujung2 sem ni.. seminggu lagi pn dh nak start final.. walaupun begitu aku still sempat nak tengok tv.. aku memang xleh lari la ngan tv ni.. penyakit betul la.. dari dulu lagi.. zaman sekolah.. zaman diploma.. zaman sekarang.. same je.. bad habit yg tersangat la bad.. hehe..


bile tengok cite tu hati rase berbunga2 je.. xtau kenape.. hehe.. tetiba mengelamun sekejap.
:woooh:


aku nk cite ape lagi ek.. tadi cam terlintas kat kepala ni nak tulis.. tapi tetibe hilang plak.. hmm.. ape ye..
:sigh:


nanti la.. kang kalo aku ingat aku aku sambung la ye.. nak gi makan buah kundang jap.. hehe,,

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...