Sunday, August 9, 2009

PERKEMBANGAN FYP...

tengah2 aku sibuk bercucuk tanam kat facebook (hehe.. hobi baru aku dn member2ku) aku pun tetiba terpanggil utk update blog aku ni.. lately ni xleh la nak update hari2.. xsempat sei.. keje xla bertimbun tapi xputus.. sentiasa ada..


utk perkembangan FYP aku setakat ni ok.. ade la yg kembang (tp yg lg penting aku ni walaupn msk lab, aku rase cam xkuncup2 pn)..walaupn ade sikit lari dari perancangan aku tp still berada di track yg betul la.. insyaAllah.. tinggal lagi dua mix utk dibancuh.. dua test dah settle.. insyaAllah kalo xde aral melintang aku blh siapkan sume sebelum puasa.. itu la yg sgt2 aku harapkan..


itu je kot yg aku nk update.. buat mase ni la.. aku nak gi sambung bercucuk tanam la.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...