Wednesday, August 5, 2009

PLAN REUNION 6 BIRU 1997...

skang ni kat facebook kawan2 aku mase darjah 6 dulu sibuk nak buat reunion.. ok gak kalo wat reunion skang.. dh 12 thn tinggalkan darjah 6.. dah sedang elok kalo nk wat reunion.. budak2 tu suruh aku arrangekan reunion tu.. sebenarnya aku ok je.. excited jugak la.. xpenah aku arrange reunion sebelum.. diorang ade yg wat cadangan reunion nanti wat lepas raya dlm bulan 10 @ 11.. ade sorg tgh study kat negara jiran dan ade sorg kat uk.. dlm bulan 10 @ 11 ni diorg dah ade kat melaysia.. so waktu yg elok utk wat reunion.. sambil tu sempat la nak cari yg lain2..



tapi kat sini aku plak ade problem.. kalo ikut perancangan diorg tu aku memang xleh nak jadi kepala kalo wat reunion lepas raya.. time tu adalah waktu kemuncak utk sem ni.. waktu tu la aku kena submit final year project aku.. nak kena present lg.. xlame lepas tu plak dh nak final.. idp pn mesti tgh rancak.. so, aku wat keputusan aku suruh member lain yg arrange.. aku ckp kat dia yg aku blh kalo tolong2 ape yg patut.. dia pn kate ok.. aku lagi la ok.. skang ni kena plan elok2.. aku harap reunion ni jadi la.. mesti best dapat jumpe budak2 tu.. hehe.. dulu mase darjah 6 tu kitorg memang rapat giler.. banyak sei kenangan ngan budak2 tu.. XSABAR RASE NAK GI REUNION TU..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...