Thursday, November 12, 2009

:: SELESAI SUDAH ::

hari ni 12/11/2009 adalah hari terakhir paper final aku.. alhamdulillah paper tadi aku boleh la jawab kalo nk dibandingkan ngan paper2 sebelum ni.. moga2 berkat paper last ni kena la tempias2 kat paper2 yg lain tu.. insyaAllah.. blogger-emoticon.blogspot.com untuk final ni aku dh boleh tarik nafas lega.. tunggu je result nanti kan.. fuhh.. tu yg buat aku xkeruan tu.. :tsk: confirm berpeluh2 aku bile dekat2 result nk kuar nanti.. huhu.. :sweaty: minggu ni setelah pulih dari tekanan emosi yg melampau, blogger-emoticon.blogspot.com aku telah mendapatkan nasihat dan pandangan dari BFF aku.. aku rasa aku dah buat keputusan yg betul utk masa depan aku.. :okay: skang ni aku kena berusaha utk cari peluang2 utk masa depan aku tu.. semoga aku tabah dan tak putus asa dalam mencari peluang2 tu.. insyaAllah.. blogger-emoticon.blogspot.com thanks sue.. thanks dira.. thanks sebab korang sudi nak layan aku dan bagi aku pandangan yg bernas.. thanks frenzz.. luv u guys..:inlove:

No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...