Monday, November 16, 2009

:: -VE THINKING vs +VE THINKING ::

sepanjang hari ni aku berada di fakulti kerana menjalani 'finishing school'.. aduhh.. penat otak aku..blogger-emoticon.blogspot.com hehe.. tadi masa gap petang ke malam aku telah mambawa diri mencari sesuatu yg dah lama aku xbeli.. NOVEL..:woooh: xsia2 aku meredah hujan dan akhirnya aku dapat latest novel dari AISYA SOFEA - YANG SEBENARNYA..blogger-emoticon.blogspot.com puas hati aku setelah seharian penat otak dan jugak penat emosi..


cakap pasal emosi ni memang aku pun xtau.. lately ni aku macam ting tong sikit..:hilo: hari ni setelah berjumpa ramai orang aku mendapat tahu yang aku sememangnya xdapat 'benda' tu..:tsk: berbalik kepada tajuk di atas.. -VE THINKING vs +VE THINKING.. benda2 ni sedang rancak berlegar2 kat kepala aku ni.. sepanjang hari.. dan mungkin sepanjang minggu.. dan................blogger-emoticon.blogspot.com


-VE THINKING..
kalo dah tau diri tu memang xlayak yang ko gatal2 hantar gak kenapa?? skang bila dah tau xdapat, ko gak yang frust..::( orang lain hantar sebab memang layak.. ko tu.. hampeh je.. budget macam lepas.. (kuat betul pengaruh sya***n ni)..:sobrakana:


+VE THINKING..
xpe kalo xdapat..:eheh: mungkin bukan rezki nak dapat skang.. mungkin rezki ko kat tempat lain.. ade hikmah di sebalik semua ni.. ko jangan cepat mengalah dan putus asa.. orang lain mungkin nak bagi semangat kat ko..:okay: mungkin diorg fikir ko layak dan ade peluang.. tapi apepn jgn cepat mengalah.. teruskan usaha..:astig:




No comments:

Post a Comment

Bali 2016 - Blue Point Beach, Balangan Beach, End of Trip

Hari terakhir di Bali, kami minta Aris pick-up jam 12 tengahari sebab senang boleh check- out hotel terus. Pagi macam biasa sarapan kat ...